dimecres, 15 de juny del 2011

ACOMIADAMENT




Benvolguts lectors del meu blog.

Com podeu veure i comprovar he eliminat una bona part dels meus escrits, justament tots aquells que d’una forma o altre eren vinculats a la política, fins i tot el que he escrit avui mateix dedicat a un company de partit que hi posa més morro que ofici en fer-me el llit perquè creu que quan sigui gran... bé, no cal ni parlar-ne.
He eliminat tots aquells que tenien una vinculació directa amb la política, d’una o altra forma, els he tret perquè encara que algú de vosaltres no ho pensi, son meus i els crec ja caducats. Les eleccions a l’Ajuntament d’Argentona han acabat, be per alguns i malament per altres, no en vull fer sang de ningú, tots em coneixeu i sabeu que les meves prioritats son per Argentona i després les eines per ferla reeixir, i en aquest cas puc estar content, no dels resultats però si dels darrers esdeveniments que han portat a ser Alcalde de la Vila al candidat que jo volia.
Aquí he de fer un examen de la feina que he fet, i a primera vista pot semblar que ha estat una bona feina, però tot i així em sento culpable de no haver-la fet millor, i compte!! No de que no me l’hagin deixat fer millor, ni de que hi hagut gent que enderrocava de nit el que es construïa de dia, tot i això ja n’és aigua passada i poder pensar que si no hi haguessin hagut paranys, mediocres i incompetents pel mig, ara estaria content perquè els resultats ens haurien donat la majoria absoluta, és ser un pedant de merda. Per tant en un acte de contrició penso que puc fer-ho millor, que de tot se’n aprèn i la propera vegada si s’escau, m’hauré d’esforçar més per contrarestar els efectes dels incompetents, i qui sap si n’hi haurà prou.
De moment aquestes pàgines descansaran políticament desprès d’aquest darrer escrit, he de re-composar la meva psique, perquè dins d’allà on soc ara, o fora, si vull seguir treballant per la meva Vila, m’he d’envoltar de bona gent, de pencaires, de gent amb un bon cor que vulguin entregar-se per construir el futur que ens espera a tots, un bon futur que no soc capaç de fer-lo sol, però si de fer creure a uns pocs que plegats amb la nostra força ho aconseguirem. Tenim quatre anys per reforçar el que ara hem començat, tenim també quatre anys per ser autocrítics, molt autocrítics i tenim poc temps per posar-hi fil a la agulla, la feina és llarga i feixuga, però plegats ho aconseguirem.

Gràcies a qui m’ha llegit, gràcies a qui m’ha criticat i gràcies a qui s’ha vist retratat en algun dels meus caòtics però punyents escrits i m’ha odiat, el seu odi m’ha reforçat i m’ha fet veure que estic pel bon camí.

I tu, ara que ets on ets, fes el que saps fer sense dubtes, en saps i portes molts anys esperant aquest moment, hi ha molta gent que han lluitat de valent perquè ho aconseguissis, ara et toca a tu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VisitCounter